booked up

Hej!

Försov mig till skolan idag, missade en lektion men hann till webbdesignen, och såklart så är servrarna på skolan sönder så det gick ju inte att jobba med inlämningsuppgiften, jag for alltså till skolan helt i onödan. Eller.. ja inte i onödan, vi for efter skolan och fikade på mcm, börjar bli tradition nu. Satt där nån timme sen nu är jag hemma och håller på fixa mig inför middagen ikväll, min mormor och morfar frirar 50årig bröllopsdag så det blir stå och hej.

Fast ska nog åka sen och vara med malin som har fått körkort den jäveln o vara fyllechaffis sen åt joel och hans band. Kanske. Eller åka till anne o vara med henne lite. Beror helt på hur mkt som hinns med ikväll!

image15


Nu ska jag blåsa håret och platta det. LATER!

FÖRRESTEN, nu har jag bokat teoriprovet!


Swing life away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0