denna rubrik..

shit va less jag blir..

som många vet så fyller jag år den 30 december. Det suger. För det första, jag är sist med o ta körkort av alla mina vänner nästan, för det andra, många jobb kräver att man fyllt 18, för det tredje, det är nära julafton, för det fjärde, nu är det tydligen för nära studenten också. Jag är så sjukt less på allt detta, lyssna här då. Jag var planerad till JULAFTON!
Till och med personalen på statoil retar mig när dom ser mitt leg.. "haha jaha, du fyller ju år snart" . Hur illa är inte det? Klart man skrattar eftersom det är så komiskt på ett sätt, men på ett annat. fyfan.

När jag väl får en unge/ungar så ska han/hon vara planerad så att den fyller år i slutet på januari, början på februari...det är det som gäller.


idag var det träning med gamlingarna, marlene och elin var back in town och det var planerat att malin också skulel träna men hon var ju såklart tvungen att jobba över på systembolaget! Sjukt roligt. martina och david var också med och för första gången så hade vi faktiskt publik på våran träning. Vi var 9 pers.. det har vi aldrig varit på en träning hittills.. första gången vi lirade helplan också..måttlig svettig var jag efter träningen. Nu sitter jag här ready for bed men ids inte riktigt gå och sova ännu.
image17
2 veckor ser det ut o bli utomlands senare.
 Det kommer bli riktigt kul. Behöver det verkligen!

Körlektion imorse förresten, rondellkörning, kul att
man måste ha en hel lektion för att köra i rondeller.
 var klockrent och jag fixade det. Han sa att jag kanske behöver 4 lektioner till bara för att hinna gå igenom allt.
Teoriprovet och halkbanan bokad. iiih.

Ikväll vart det mycket ord, nu ska jag se ett avsnitt av
how i met your mother sen sängen, TIPS SE DEN!

nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0