en sömnlös natt och morgonträning

natten spenderades inte mycket till sömn... somna kanske vid.. fem.. vakna igen vid sex för hosta och så vidare och så vidare. Sen kvart i nio ringde klockan men snoooze är ju kanske bland världens bästa uppfinningar? Slet mig upp vid.. fem över kanske för att käka lite frukost och prata lite mer i telefon och sedan åka och träna. Var hemma vid 12 efter fotbollsträningen och jag älskar att träna på mornarna, känns som att man ha gjort sin nytta och ändå har man hela dagen kvar att göra massa annat..! Fast nu har jag ju inte gjort massa annat såklart.

Ikväll tänkte jag ju plugga teori för det mesta men så ringer Ida och säger att det blir lasergame  i Piteå. Grymt skoj..!
och jag är ju rutinerad efter alla laglasergame med basketen!

Some pictures.

image19image20image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0