hallelujah

Hej!

Hör och häpna.. jag har varit i skolan HELA dagen! från början till slut. Inga lektioner inställda eller hemarbete.. konstigt.. mycket konstigt.  Men sovmorgon imorgon till 12.15 pga hemarbete så det funkar!

Fick skjuts hem av pappsen, tjatade till mig det och nu sitter jag här med nystädat fint rum och martina anländer snart för att snåla på kylskåpet innan våran match! Hon ska coacha oss mot avan!

Så sjukt taggad är jag till match! Ska bli skitskoj! och med en Coach också! De var ett tag sen..

Styrelsemöte på torsdag, har inte riktigt tid att skriva hela historien nu men ska göra det nån gång i veckan. Styrelsen tänker ju med stjärten kan jag säga.. och på torsdag så ska vi konfrontera dem. Det handlar ju såklart om våran cypern-resa..

Livet börjar se bra ut igen måste jag säga. Men saknaden och allt annat finns ju såklart där i bakhuvudet och i hjärtat..men jag försöker och det går bra.

En timme kvar till matchsamling! WIE! Ska försöka få Mor att ta kort så jag kan lägga upp några på vårat dreamteam.

LATER!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0