Losers make excuses, winners make it happen

Släpp det och skyll dig själv!

Natten spenderades hos skenan, jag och pottan sov där. (Internt). Myyycket trevligt må jag säga, men det är det alltid i vårat nya gäng! Känns skönt att jag håller mig sysselsatt, ju mer man är sysselsatt desto mindre tänker man på all annan skit. Så, jag måste säga, det ser ljusare ut.

Skoldagen idag gick rätt fort må jag säga, religion, roligt, webbdesignen var dock jävligt jobbig.. men idrotten, SO much fun!

Tänkte fara o träna ikväll, men det är skitväder och åka buss och promenera i detta väder.. nja. Kör fys på basketträningen imorgon istället.

Körlektion imorgon igen, kuuuuul! ska boka teoriprovet också. Pirrigt men sen skönt att det går framåt!

2 ½ vecka kvar av skolan, sen jullov. Sjukt hur fort denna termin gått.  Can't wait until its over! Slippa alla barnsliga intriger och ja, ni som vet, ni vet!

Love, peace and understanding!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0