paolo nutini

Hey

just nu nöter jag paolo nutinis nya skiva.. den är så grymt skön.  tips!

Ska snart iväg till sjukhuset igen och sedan ska jag ta min stjärt och åka till Ida, hon har samlat ihop nå folk för att käka sushi och lira guitar hero tror jag. Är dock jääättetrött och grinig, men hoppas det blir bättre sen.

Har varit jätteintensivt nu de senaste två dagarna.. sjukhuset och hängäng och matcher och teorilektioner och ja allt möjligt. Men jag måste säga att inatt var det roligaste på länge. Har inte skrattat så mycket på ett bra tag, det är rätt svårt nuförtiden med allt som händer.

Nu kom pappsen hem. rapporterar senare

Kommentarer
Postat av: Liza

paolo är gryyym!

2007-12-14 @ 18:59:37
URL: http://barfotabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0