Trött

Nu är jag trött.

Trött på vädret, all snö smälter bort och skorna är dyngsura när man klampar in i hallen.

Trött på allt tjorv, alltid ska det hända något som gör att allting sjunker igen. Direkt, DIREKT det börjar se ljusare ut, så händer det något.

Trött på läkare, som inte kan nånting alls, dom kan ju fan lägga lite energi, som dr house kanske!

Trött på dig.

En ljus grej, snart jullov. Har sökt jobb och hoppas jag får det så att jag kan jobba annandagarna då alla andra går ut. Tänkte skippa det i år fakitskt.

Blev ett litet gnällinlägg, men, struntsamma. Vanligtvis är jag inte den som är den.

Ikväll, antingen åka till stan och vara med ida. Eller så blir det film här.

Längtar verkligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0