work out

Hey.

Idag har jag hunnit med mycket, tror jag.

Vid ett åkte jag och ida in och körde biceps och triceps på gymmet med ida eddie. Är helt slutkörd i armarna.
Kom hem vid halv fyra igen och då var det bara gos med adrian och joel. Adrian var på pusshumör så det var jättemysigt.

image16

vid sex var det dags för träning igen, basketträning, vi var dock bara fem pers idag och så, men nog var jag svettig efteråt ändå.. jag och ida stannade till 21, däremellan hann vi med ett skrattmarathon, lite sömn,lite planering, lite läsning i körkortsboken och lite musiklyssning innan innebandy träning med fotbollen, vi lirade mot herrarna. Gick hyfsat bra idag men var måttligt trött på slutet.

Nu är det sömn som gäller. hörs imorrn!


Jesus christ... lägg ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0