?

åt den saken skrattar jag bara...

åt en annan sak så är jag bara så frustrerad..enda grejen jag såg framemot till

åt den stora saken så vet jag inte hur jag ska bete mig.. hur jag ska gå vidare med detta..

Dilemman? Javisst, men ingen har sagt att livet är lätt...

Igår var jag på bergviken och surrade mest hela kvällen. Pretty nice!

Ikväll blir det häng med malin, min vän, ska bli mysigt, får se, kanske tvingar med henne på solstorm, fast hon vet inte om det ännu. muwhaha.

Näe hörrni, va säger ni? Några veckor kvar sen jul, sen födelsedag, sen nyår. Men för mig betyder inget av det nånting just nu. Känns så onödigt och overkligt och tomt.

Jag och martina funderar på att dra till stockholm över nyår.. men 1200 för fyra dagar, det känns lite surt och dyrt.. men vi får väl se om det fixar sig. Hade varit skojj, försvinna från luleå i några dagar.  och över nyår, förstå vilket ös det ska vara!  Det hade varit något att se framemot. Men det skiter väl sig också, som allt annat.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0