Feeling it

Tjenis,

Dagen har bestått av en heldag skola (för ovanlighetens skull). Jag fick enormt mycket gjort och det känns bra. Sen vart det hem och äta nån snabb middag och sen iväg till stan igen för en snabb visit hos Ida-eddie, trodde jag, samt spinningpass á 45 min.

Hälsade på Ida innan, skulle skvallra lite med henne, sen åkte jag och träna och tänkte åka hem men jag valde o gå tillbaka till ida, där blev jag sittandes två timmar svettig och äcklig men hon fick stå ut med det. Nu mår jag jättebra, fått röra på mig och prata med Ida. Hon är så klok.

image2



Blir inget djupskrivande idag hörrni,
men måste bara få säga, jag klarar mig.

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0