Goddag!

Hey guys.

Dagen hitills har bestått av en snabbvisit till skolan för EN lektion, religionskunskap med Johan.
Nu låter jag som världens nörd men han är en sån sjukt bra lärare att man nästan längtar till nästa lektion med honom. Han gör religionen så intressant.

Nu har jag gjort några frågor till pedagogiskt ledarskap och sen skrivit en rapport till stefan ang projektarbetet.

Behöver städa i mitt rum.. men träningsvärken säger nej. Kan knappt böja benen och jag ska och träna basket ikväll och hur ska det gå.

Fredag imorgon och sedan helg, underbart så fort veckorna går!:D och helgerna är det fullt upp på. Imorgon blir det hänggäng på bergnäset, igen, lördag jobb o maffiafest, va tror ni om skjortklänning?

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0