Godmorgon!

Hej,

sitter här klar nu i väntar på bussen, första gången jag börjar 8.15 på.. jag vet inte hur många veckor!
Det var skitjobbigt att kliva upp och märka att det fortfarande är mörkt ute och kallt framförallt. Tur att man har en gosig jacka! Det enda som saknas är ett par vinterstövlar.. men det är ju omöjligt att hitta... sen är jag ju snål också.

Ja det ska bli kul o se hur det blir med resan, kansliet tror ju verkligen att dom kan göra hur dem vill utan att vi ska reagera. Usch, helt sjuka regler har dem. Eller inte kansliet, styrelsen. Hoppas verkligen att vi får åka...ser inte helt tokigt ut va?

image6


Dagen idag består av skola, börjar 8.15 och börjar då med massage, så det är inte helt fel ändå! Sen efter skolan..15.35 bär det av hemåt och för att sedan käka och sen ut o träna lite grejer som dom bad mig träna på på körskolan. Sen 19.30 spinning i stan och sen ska väl jag och carro smita ut i gymmet som vi gjorde förra gången efteråt!

Imorgon fyller malin 18 också, ska bli kul!;)

piiiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0