Ho ho ja ja

Dagen har hittills bestått av fejka leenden och trevlig röst p.g.a att vi varit guider på Öppet hus på skolan, fick två biobiljetter för besväret också så det var helt klart värt att kliva upp lite tidigare. Solstorm väntar!

image4



Kasst väder ute, det kommer snö, smälter till vatten, kommer snö, smälter till vatten och så fortsätter det så.

6 veckor kvar, 6 veckor kvar av allt ovetande.. sen gäller det.

Imorgon kommer hela laget hit till mig, vi ska ta tag i träningslägerresan, fixa scheman och kika vart vi ska åka.
Jag hoppas verkligen det blir av, för som jag känner just nu så vill jag VEEERKLIGEN komma bort från vardagen och alla tankar på allt. Nog för att det bli om ett halvår vi åker men då får jag ändå längta till något, vilket jag inte har nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0