I don't know

Funderar på att börja blogga igen, men, jag gillar inte riktigt idén med att VEM som helst kan läsa det, man borde kunna bestämma själv vilka som får läsa. Så, jag vet inte riktigt. Det går ju alltid att skriva i gåtor. Men samtidigt så vill man ju ändå bara släppa ut allting. Dilemma det där..

Jag har ändå lyckats bra. Skolan och basketen är nog det som gör att det hela funkar och att jag klarar mig. Tankarna på annat håll.  Funderingarna finns ju, ska man släppa allting helt? Jag är nog för feg och säker på att det vore fel drag. Vi lever bara en gång säger alla men, varför ska vi skippa de bra sakerna för att se om det finns något bättre?

Gåtor.. som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0