Tjenare tjenare!

Idag fick jag äntligen köpa mina vinterstövlar, inte riktigt såna jag hade tänkt köpa.. bilden i huvudet ni vet.. men dom skorna finns ju aldrig.  Det blev dessa små underverk! Nu ser dom ju lite knasiga ut, tog med mobilen nämnligen.  Men hoppas det blir fint till min jacka och ja vinterkläderna. Ikväll, spinning, kanske skrev ett inlägg imorse? Minns inte riktigt och ids inte kolla upp det! Spinning iaf och gymmet sen med ida. Är dock helt slut, haft skoldag från 8.15-15.30 och hade cirkelträning sist på dagen på idrotten så nog tog jag ut mina muskler där också. Hoppas dem håller ikväll höhö.

image7

Maffiafest Lördag, efter jobbet då. Ska blir galet roligt och träningsmatch söndag 18.00 dock så det blir inte så mycket av de alkoholhaltiga dryckerna, men endel iaf!

Nu går bussen snart! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0