Är det bara jag som får fläckar?

Jag kom just hem, har tränat och solat. När jag solar får jag två fläckar på ryggen, jag tror att skuldrorna mina måste täcka dom när jag ligger raklång i solariet. kan det stämma? Hajjar inte heller om det BARA är jag som får det ? Aja, i nog om ilandsproblem.

Idag hittade jag en vårjacka och ett par tygskor. Vårjackan är jääätteröd, men det blir nog fint med färg till somamren. Piffa upp lite. Jag som alltid haft svarta jackor, eller mörkgröna. Tygskorna är vita, såna kan man bara INTE ha till sommaren och våren. Kände panik att jag behövde både vårjacka och ett par tygskor innan helgen eftersom stockholmsvädret ligger på sisådär 12+. Aja, blir mysigt!

Nu blir det tv sen sova för jobb imorgon på arcus! 07-14! Tuungt att kliva upp så tidigt.. men men.  Money is money!

Laters!♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0