Clockwork orange

Hey hoes and broes!

Kom just in från en långpromenad på ca en timme med Diesel och luluu! Vi gick mot kläppen, sen vände vi, gick ner på isen, till grundet och där fick Diesel springa lös, vet inte hur många åttor han sprang egentligen för att han vart så lycklig.

Nu ska jag ta o tvätta bort smink, borsta tänderna och lägga mig och se clockwork orange, nån film jag fick tips om. Ska ha mycket med psykiska grejer o göra, sånt gillar jag.

Börjar förövrigt 12.15 imorgon, gött med lång sovmorgon! Fast jag tar nog och kliver upp 9 iaf så jag kan ta en långprommis med Diesel då också eftersom han kommer vara själv nån timme under dagen.

Me love you LOOONG time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0