Dåliga uppdateringar...

Hallu!

Förlåt för de dåliga uppdateringarna.. har haft en grymt mysig helg med min andra hälft och har inte hunnit skriva riktigt.. eller, jag har inte tagit mig tid! Vi hann vara i storklinten och mysa och sen vart det middag hos hans familj och grejjer. Så det var mysigt. Nu är han hemma igen förstås. Är lite irriterad och jag tror nog att det kan bero på det!

Jag kom nyss hem från Arcus, har jobbat. Förberedelser inför mässan och såna grejjer. Sen i veckan har vi ju praktik, och jag praktiserar på min gamla skola! Kläppenskolan, där jag gick 1-6! Praoar med håkan, min gamla idrottslärare. Idag fick jag hålla två idrottspass, ett för femmor och ett för sexor.. Jag tror det gick bra iaf. Imorgon ska vi vara med 6års hela dagen i skolan bara. Ska bli skoj, och grymt skönt att slippa skolan!!

Nästa vecka är det vecka 18, och då är det bara 3 veckor kvar tills det är tänkt att jag och martina ska åka utomlands. Och sen när vi kommer hem, är det bara 1 vecka kvar till studenten, förstå huuur nice det är!

Och sen blir det äventyr...

Nu är det dusch peeps, tl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0