Galet mycket!

Hej hoes!

Nu är det galet mycket i skolan känns det som. En rapport ska in på torsdag, har knappt börjat med den.. men det är nog lugnt.. ska ta hjälp av mamma som har lite bättre formuleringskunskaper än mig. Sen har jag prov på torsdag också i ledarskap men det ska nog gå bra. och just ja, har APU v 17 så jag hoppas på praktikplats på sats i Stockholm, väsby. Så jag kan tajma o fara och hälsa på Tobbe samtidigt. Vore gyrmt skoj. Och bra o knyta lite kontakter i söder också!

Basketen är över nu också, inga mer träningar och så förrän jag börjar i ett nytt lag. Om jag hittar ett. Så det är fotbollen som ligger i fokus nu. Vi tog ju silver i sundis cup, inte dåligt va?

8 veckor kvar till stuuudenten också. inte dåligt det heller. längtar galet mycket.

Blogg.se har ju varit avstängt för nå konstiga grejer, men inte har jag märkt någon skillnad? Har ni?

Fick också reda på att jag måste boka om min tatueringstid eftersom vi ska på utflykt med fritidsklassen just 13 maj. yippiieee. om jag inte kan komma runt det på något sätt..

Näe nu är det plugg igen............................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0