Gomorron gomorron

Nu har jag varit vaken en timme, min näsa är täppt och bihålerna är det gott om tryck i. ÅH. Jag hatar att vara sjuk.

I helgen blir det garanterat BARA mys och inget annat. Längtar! Och nästa vecka är det praktik, sen är det bara en månad kvar tills jag och martina förhoppningsvis drar utomlands, och sen är det en vecka kvar och då har man tagit studenten! Yey! Creeepy....

Det ser ut å bli antingen Tunisien, Kreta, Turkiet eller Bulgarien. Och det är ingen festresa utan bara för att bli brun innan balen och studenten och mysa på och äta gott och bada lite. Riktigt mysigt! Det är iaf planerat att det ska finnas en sista minuten som vi ska kunna ta. Vi kikar redan!

Vore inte helt fel va?

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0