Lilla Engla..

Den 10-åriga flickan är död, jag tycker det är läskigt alltså.. att en man kan ta en 10-årig flickas liv. Hon har inte ens fått komma in i tonåren och uppleva till exempel kärlek. Jag får ont i magen när jag tänker på det.. har hängt med nu via tidningarna och så om Englas letande. Att det var första gången hon skulle cykla själv hem från skolan och så händer det här.

Galet överbeskyddande jag skulle vara om jag bodde i södra sverige till mina kommande ungar.. På nått sätt så känns det verkligen som att gatorna är mycket farligare där än här uppe i Norrland. Trots att Sunderbyn håller på bli världens gangstaställe. Men jag vågar iallafall gå hemifrån och ut med Diesel utan mobiltelefon. Och Diesel är ingen vakthund..

Jag och Malin pratade om det idag när vi stod i kön till säkerhetskontrollen på Arlanda. Tänk om alla människor vore snälla mot varann? Då hade vi inte behövt ha säkerhetskontroller.. poliser.. många jobb skulle försvinna alltså. Fattar inte vad människor tänker med som verkligen mördar folk alltså... och såna som mördar massor med oskyldiga. Som den 10-åriga flickan.Lilla Engla. Idiot han är alltså. Jag blir så arg.

Nåja.. ska lägga mig och se film och sen nyheterna på fyran så får man se vad dom säger.

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0