Powernaps

Om det finns en grej jag riktigt älskar i mitt liv så är det powernapsen jag hinner med. Det finns nog inge skönare än att sova på dagarna efter man kommit hem från skolan eller just innan träningen. Det enda är att det är riktigt tungt att kliva upp, tyngre än vissa mornar. Men det är så värt det. Ibland brukar jag få en känsla i kroppen som bara säger att, det är ingen idé du kliver upp, gå och sov igen.. den är inte heller så jäkla bra men ack så skön. Och ibland, när man sovit en riktigt powernap på 20 minuter, mina brukar oftast vara på en timme, därav tröttheten när man ska kliva upp, så är man ju faktiskt dunderpigg. Det stämmer ju faktiskt med powernaps..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0