Syster yster

Jag måste nästan tillägna ett inlägg till min käre syster sen den fina kommentaren!

Min syster och jag är rätt olika. Min syster bor fortfarande i Luleå, har två barn och är förlovad. Giftermålet sker nog snart hoppas jag! För hennes karl är ett kap för henne! plus att jag vill vara brudtärna för en gång i mitt liv!  Dom letar efter hus, eller en lägehet med fyra rum för barnens skull. Tips så kontakta mig! ;)

Jag har inga tankar på giftermål, eller barn för den delen på 10 år minst.. känns det som just nu. men man vet ju inte, tider förändras. Jag vill ut o se världen! Jobba arslet av mig och sen ut o se världen. Med min andra hälft!

Men trots att vi har våra olikheter så funkar vi bra ihop, jag känner att jag kan lita på henne fullt ut och gå till henne om jag inte törs gå till mor och far, det är en sak som gör att jag tycker om henne så mycket! Och för att inte nämna hennes två smågrabbar, mina syskonsöner, Joel och Adrian. Jolle tycker dock om mormor mycket mer än moster. Men adrian tycker fortfarande om att gosas med mig. Om jag tjatar får jag väl en kram av Joel. Han är lite snål. Mot mig. 

Det känns tryggt att ha en syster som kommer vara vid ens sida hela livet. Kan inte tänka mig de barn som inte har några syskon hur jobbigt det måste vara på ett sätt? Inte riktigt kunna prata med någon annan i familjen än föräldrarna. Fast, det är ju klart att man har kusiner, morbrödrar osv. Men samtidigt. Det är nog annorlunda.

Att vi ryker ihop ibland, det går väl inte att undvika i någon relation? Om det går så jaa då gör ni det bra! 

Sådär systeryster, nu har du fått ett alldeles eget inlägg! Du är bäst du med. Garanterat bästa systern jag någonsin kommer ha!;)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Så där ja! Där satt den;)

2008-04-30 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0