Trött och less

Hej!

Jag är sjukt trött och less efter helgen.  Trodde verkligen fothelvetet skulle gå över men icke, det låg i så jag inte kunde träna. Vet inte heller vad det är för fel?  Trots att jag inte kunde vara med o träna så har jag haft sjukt roligt under träningslägret=) Blev vald till lagkapten också så det ändes också bra. Det ser mycket bra ut för den här säsongen med ny tränare nya spelare och nya mål. Så det ska bli grymt skoj att spela.

Så jag åkte o jobba imorse istället på Arcus. Tjäna lite penkis istället.

Nu ska jag sova. Skola 11.15 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahahahahha. sa ju att jag var trött ;)

2008-04-28 @ 14:39:30
Postat av: Storasyster

Hej lillasyster! Tycker att du nämner din bästaste storasyster alldeles för lite i denna blogg(jag är ju trots allt bäst;) ).
Tänkte bara säga att jag hoppas att du vet att du är den bästa lillasyster man kan ha, även om vi inte alltid kommer överrens.
Du förtjänar det bästa i livet även om vi inte är riktigt eniga om vad det är just för tillfället & då vet du ju vad jag menar :) Men jag respekterar de beslut du fattar & för mig kommer du alltid att vara bäst.
Kram C

2008-04-28 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0