Vårkänslor hell no!

Hej våren, trodde vi, vart visst inte så.

Ett snöoväder är påväg hit uppåt från Skellefteå, skit också! Jag orkar inte meeeed snön och slasket något mer. Imorgon ska jag köpa en vårjacka och inhandla ett par nya tygskor. Mina vita är inte vita nå mer. Och hålet i sulan är inte sådär allt för bra för sockorna som ska hålla sig torra. Blir lunch och shopping med mamsen imorgon innan min lektion 12.15. Hoppas snöovädret är över tills dess..det har inte nått sunderbyn ännu men jag åkte från stan för en halvtimme sen och då vet ni, då snöade det ordentligt.

Jag hann gymma idag förresten! Yey, rygg hann jag och Ida köra. Måste komma tillbaka till mina gymrutiner nu, men fotbollen tar mycket tid och kommer ta ännu mer tid i maj då skolan också tar ääännu mera tid. Men aja, jag får ta mig tid. Blir nog inga mer sthlmsresor i maj skulle jag tro. 

Till helgen blir det kryssning och grejjer, minns inte om jag skrivit det i det tidigare inlägget. Men det ska bli sjukt skoj, sen ska vi ut i sthlm och härja på stureplan på lördagkväll. Skojsigt.

MVG på ledarskapsprovet. High five för det säger jag! Jäklarns om brolla inte ger mig ett fint mvg i betyg, då blir jag besviken.

Love is in the air, i can tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0