vattengympa

Hej guys!

Igår hade jag en bra dag. Först jobb på arcus. Gick fort och var enkelt. så det var lättförtjänta pengar!

Sedan for jag och Emilia, i hopp om att gymma och simma lite efteråt till gammelstads badhus. När vi väl har gymmat, vi körde bröst, axlar och mage i gymmet, så hoppar vi i pölen. När vi väl hoppat i, skojsat av oss lite så frågar en tjej om vi ska vara med, vi hajjade ingenting så var det tydligen vattengympa på schemat i 60 minuter. Så vi körde på. Och det var jobbigt haha. Har världens träningsvärk i axlar och bröst nu eftersom man körde det med hantlar i vattnet också så det vart dubbelt på det. De andra kroppsdelarna stretchade vi ut så gissar att det är därför jag inte har någon träningsvärk.  Vad tror ni om det va? Vi funderar på att gå kontinuerligt på det nu varje vecka eftersom det var jobbigare än man trott. Jag trodde verkligen att det bara var för panschisar! Ni får stå ut med stavningen.
 
image59

Nu är det lite nytta som skall fixas, sen skolan, sen packa, sen sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0