Glögg och pepparkakshus

Gomorron!

Uppe tidigt idag eftersom vi har en systerson som springer runt i huset. Jag som tänkte sova ut idag när jag inte jobbar men inte det, och imorgon är det match och samling kvart över tio så inte blri det o sova då heller. Jag och johnblund är inte meant to be helt enkelt.

Igår var jag med Linnéa, jag for dit en stund, sen for vi till Pedram och kollade in hans nya lägenhet, vi köpte inflyttningspresent också, glass! Det är ett bra kap han gjort!

Sen var det hem igen till idol, robin åkte ut, kevin och alice i final, helt okej, men kevin kommer ju vinna så det smäller så!

Sen blev det glöggdax, men jag körde ju bil och det enda linnea hade var 20 % så jag fick skippa och Linnea drack glas efter glas haha,  så kom vi på att baka ett pepparkakshus, och jobb var det och en jättebra grej o göra, trots att så fort vi stoppade kristyr så satt vi knäpptysta pga koncentrationen haha. . sen efter taket så kom sockret och klistrert, Shit alltså vilket jobb, jag tror vi gjorde nytt klister tre ggr va? Men till slut blev det bra, jag har till och med bilder som ni kan få se!



Nu e det snart dags för fotbollsträning på arcus, shit vad kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0