En liten uppdatering

Helgen har spenderats hos Ida. Film och mat för det mesta. Vi skulle lira alias också men vi tog aldrig tag i det.

Som det ser ut nu så blir det Stockholm på torsdag. Igen. Har ju sportlov nästa vecka också så jag får se hur länge jag stannar där nere, har inte orkat boka någon hemresa, det löser jag där!

Vi vann matchen, med typ 96-30 eller något liknande. Var en rätt tråkig match eftersom vi var så överlägsna. Vart som ingen match. Nu låter jag skrytig men det är inte meningen, det ska ju vara motstånd iaf.

Och ni, min urinvägsinfektion är BORTA!  high five

Näe sängen ser mycket inbjudande ut, har sovit jääättedåligt inatt så jag är värd en powernap! Laters!

Kommentarer
Postat av: ellen

svar: aha jaså okej! Jag lirar också fotboll..
Hur länge har du spelat basket då? :)

2008-02-18 @ 16:41:31
URL: http://ekw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0