fyllehicka och nätter på rälsen

Hej!

Matchen gick bra igår, spelade lika mot gammelstad som ligger trea i division 2, (Som vi var för dåliga för att vara med i enligt fikusförbundet). Inte ofta det blir lika i en basketmatch men vi hade inte tid för förlängning oså.

Ikväll åker vi iväg till sthlm, jag, malin, joel och pedram, chris o envall ska också åka på samma tåg så det blir skojsigt. Lär väl bli endel fyllehicka och kanske lite skaka rumpa? Förhoppningsvis?

Jag har tänkt på en sak, och nuförtiden vet jag inte riktigt vad jag vill... ska bara bli spännande och se hur allting kommer gå.

Låg och smsade igår med tankarna i huvudet att jag hade gratis sms, men halebop hade inte meddelat att den perioden var slut, så efter jag hade messat kanske 20 mess fram o tillbaka med denne person så hade jag 2 kronor kvar.. thank god att man fortfarande kan fylla på med 200 för gratis sms så jag ska nog blinka med änglaögonen åt pappa o be han köpa lite refill åt mig. Fick ett sms 8 imorse att den perioden var slut...

Näe. nu är det packning som gäller, och kanske en promenad om det hinns med? eller jag kanske hinner till gymmet till och med.. äh vi får se vad dagen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0