Hallå

Kom precis ur duschen, stoppade quinoan o koka och snart är det mat, sen bär det av till Ida för filmkväll med gänget. Tror temat för kvällen är skräckisar. Hon måste dock hinna klippa min lugg innan också, den är för lång. och med mina långa ögonfransar så går det inte alls ihop....

Det är rätt roligt faktiskt.. att en av grejerna nytt folk mräker när dom träffar mig är mina sjukt långa ögonfransar.. på ett sätt är dom väl rätt bra men ibland är dom.. gah.. inte snälla...

har inte hunnit träna nått idag, eller jag har inte tagit rumpan ut och gjort det.. så jag är helt trött idag. men imorgon tror jag nog att jag ska hinna med gymmet och en basketträning och en fotbollsträning. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0