Hej!

Hej!

Vaknade upp imorse och vilken härlig dag det är. Vaknade verkligen på rätt sida! Måste varit för att jag haft en sjukt rolig helg och för att det är klarblått på himlen nu! Längesen jag mådde såhär bra!

Jag klarar mig!

Idag ska jag till skolan en snabbis, en lektion, sen efter det blir det hem, plugga, städa lite, sen gymmet och sen basketträning. Blev inge träning igår.. hade annat för mig.. annat roligt.=)  Men jag och Ida ska köra gunz idag så det blir skitskoj. och måste erkänna också. käkade lite karra i helgen.. men det var grupptrycket. haha. och det lär ju bli en tradition nu känns det som. Det nya gänget. =)

Hihi. Ska blir roligt och se hur det urartar sig. Can't wait!

Som ni märker så är jag superglad. Har också sovit konstant hela natten, har inte vaknat till en enda gång! Måste ju betyda nått också? weeho

Näe nu skola. Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0