lite nya småa ändringar

Ikväll blir det nog en sväng till gymmet! Hinner nämnligen inte imorgon då jag måste packa och lira fotboll.. =) Har inte bestämt mig hur länge jag blir i stockholm, vi har ju tydligen lov nästa vecka vilket jag inte alls hade koll på!

Tror det blir ben med Ida. fast, ja, ben, innan fotbollsmatchen imorgon, vet inte.. får se.

Och shit, jag måste hinna in till stan också innan smedjan stänger vid 19 kom jag på, annars blir det stressigt ons, tors.. aja det löser sig annars!

Har några nya regler för mig själv nu, eller, ja, toabajs börjar med dom på onsdag också.

  • Vi får inte snooza
  • Inge läsk, lightprodukter eller bubbelvatten
  • 2 liter vatten om dagen ska vi dricka
Det är en bra början iaf på det lite bättre "hälsolivet"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0