Morning!

Gomorron gomorron!

Har just vaknat, kan väl inte säga att jag sovit gott direkt..

Ibland tror man att man gör rätt.. eller dom flesta säger att man gör det också men egentligen så känns det inte alls bra och man undrar om man verkligen ska göra det. Jag är i en sån situation nu där jag inte alls vet vart jag står..
Det löser sig.

____________________________________________

Update

Kom just in efter en långprommis med Diesel. Var ut på isen och gick runt grundet och så. Nu är han huur trött som helst och laddar upp för nästa långprommis under dagen.

Valde o strunta i lektionen idag. Vi skulle ändå bara sitta och knappra in namn i formulär inför handikappdm i arcus. Tänkte på Diesel också, han kommer få vara ensam mycket imorgon och på torsdag så jag är hemma med honom idag.

Jag tror jag ockås ska ta och ladda för nästa långprommis.. är skittrött.

Måste skriva klart ett CV också.. suck. Nu är det mycket alltså.

♥ Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0