Ny bloggdesign!

Hej!

Äntlingen har jag fått en annan bloggdesign, med hjälp av... http://shoulderson.blogg.se/

Blev exakt som jag hade tänkt mig =) Tack så jääättemycket!

Kom nyss hem från skolan. nån månad kvar sen är det över! Hade en lektion, webbdesign, satt dock mest och läste om högskoleprovet. Sista anmälningsdagen idag.. kan inte bestämma mig heller om jag ska göra det. Nån som gjort det och har nå tips?

Helgen som kommer, tror det blir en massa filmtittande med Ida och chris och hans gäng lördag-söndag oavbrutet. Som det alltid blir varannan helg. Börjar bli en tradition nu! och just ja! Match imorgon. Mot tärendö.

Ikväll vet jag dokc inte vad som händer, träning men får se om jag kan skaffa hundvakt! Annars ska jag nog faktiskt bara plugga inför det sjukt stora ledarskapsprovet!

Här kommer en bild från Stockholm, jag med mina onda röda ögon.. grr....var en hemma fest, klockren! Fast.. ja man kan inte säga att vi var i Stockholm, snarare i en liten liten liten liiiiten by utanför. Smara.  Utanför knutby. Vi hann till och med äta på byakrogen i knutby, mycket gott måste jag säga, Pasta milano.. mmm!

image46

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan! Se rnu när jag sitter vid min andra adator att designen ser lite konstig ut :) Så skicka dina inloggningsuppgifter till min mail igen så ska jag fixa!! (: [email protected]

2008-02-15 @ 17:29:53
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0