Trött

Tobbe och WIlle är o jobbar. Jag sitter här med Diesel. Varit en lång dag!

Vi steg upp kring 8 imorse och käkade frukost och drog till Ikea för lite braha saker. Vi var där fem minuter innan det öppnade så vi var i god tid=) Tobbe plockade på sig för många grejer som vanligt och det slutade på mer än vi trodde. haha.

Nu när dom har varit och jobbat har jag fått mycket gjort. Skrivit klart mitt CV, käkat middag, varit ute med Diesel i den sjukt mörka skogen.. det var nojjigt kan jag säga er. Och duschat! Det var nog det bästa med dagen. Trodde inte varmvattnet skulle räcka till både shampoo och balsam men det gjorde det! Så highfive för det!

Näe nu ni. Här delar jag med mig av några gammla bilder som jag hittat nu i min mapp på tobbes dator!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0