waaay to much for B or not!

Hallå!

Nu är det mycket intensiva händelser alltså. Har jäätteemycket i skolan, plötslig hundägare, mycket träningar och lite annat tjofs. Men jag trivs ändå i detta! Fast det krävs planering=)

Kom just ur duschen, tog en låång dusch, diesel fick vänta så länge att han blev superglad när jag kom ut ur duschen igen. haha.

Idag har man också hittat en balklänning, det roliga är att för ett år sen så sa jag, "Jag ska INTE gå på balen alltså, alldeles för dyrt och överskattat". Men sen vart det så iallafall och jag har insett att det kan ju bli kul iaf. Trion ska ha jäkligt skoj. Plus anne också!

Annars idag.. svenska, boden balklänningprövning, hemma, sova lite med diesel, laga lite middag, sen träning, sen ut o promma med diesel, och nu här.

Alla hjärtans dag idag, tur att jag fick spendera den med Världens Bästa HUND!  Dessutom, förra årets alla hjärtans dag kommer nog räcka hela mitt liv, behöver aldrig fira det igen. =)

Näe. Nu är det annat! Laters! ♣

Kommentarer
Postat av: Walle

Låter lika körigt som mitt schema då!

2008-02-14 @ 23:29:11
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: Walle

Tihi, jag kollar folk som kommer upp på index av blogg.se

2008-02-14 @ 23:58:49
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag hoppas att du är nöjd med designen (: Kram/ Amanda

2008-02-15 @ 12:47:26
URL: http://shoulderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0