Weeho

jag har lyckats igen! Har fått urinvägsinfektion, ja jag delar med mig av det för inte fan är det så skämmigt! Eller, igen och igen, jag hade det för två år sen sist så. Men får hoppas bara att det inte är en sån som kommer och går hela tiden. Går på pencellin nu iallafall så det blir lugnt 7 dagar framöver!

Idag var det möte med sofia på kulturens hus igen. Gick bra, sen var det bara fara iväg till piteå på utbidlningsmässa. Själv klagade jag bara påhur kissis jag var men det fick dom tåla eftersom jag försökte få dom att släppa av mig hemma EFTER mötet och innan vi åkte ut på e4an med riktning piteå. Så.

Diesel har jag lämnat ensam hemma idag i 1 ½ timme. det gick JÄTTE bra, medans jag var på vårdcentralen och gjorde pissprov och hämtade ut medicin.

Toabajs måste skicka bilderna från stockholm och så ska ni få se lite=)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0