En fejkstämpel och champagne

haha..rubriken får säga sitt

kvällen igår vart lyckad trots allt tjorv och sådär, fast nyår är ju överskattat som vanligt!

Känns som att jag är brunett nu fast jag egentligen bara är mörkare blond och jag vet inte om jag ska gå o färga tillbaka håret till ljusblont eller inte. Lite häftigt ändå känns det att ha en annan hårfärg trots att det inte är världens största skillnad!

Gott nytt år på er alla och idag börjar första dagen på resten av våra liv. Jag har gjort mål för detta år, och jäklar att dem ska hållas!

Jag hoppas att allt kommer gå som jag tänkt mig fast det blir det ju aldrig och att det inte blir ett lika kaotiskt år som det var förra året...

Aja, lär av livet och era misstag! Later!

image23



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag menar de, va jobbigt ..

2008-01-02 @ 19:53:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0