Fullt upp

Hey hoes, how ya doing?

Idag har det varit fullspäckat på schemat..

Tidig uppstigning för körlektion, landsväg, weeho. Det var skoj och jag fick helt klart godkänt, sen visade det ju sig att min körskolelärare har gått i samma klass som min syster så det skadar ju inte!

Efteråt så drog jag till gymmet med potäten. Vi körde mage, biceps och triceps, kan ju säga er att det märks att man vilat ett tag under jul o nyår... vi körde lite löpning också med den roliga maskinen. Träna är världens bästa tidsfördriv, imorgon är det basketträning också, weeho jag längtar.

Efter det så promenerar vi till stan, potäten drog hem och jag väntar på syster som ska komma o gå med mig på stan en sväng innan jag skulle till frissan, och vem märker då att man glömt en påse med min fars present i och min plånka på nautilus, joo jag, vem annars! Tur att jag hade en öppettiderlapp i fickan med deras nr... så jag ringde och fick gå tillbaka.. hela långa vägen från stan.:P Tur att den var kvar.

Sen som många kanske redan vet så färgade jag håret i förrgår. Det blev ljusbrunt..men i det ljusa ljuset så skimrade det grönt. Så jag beställde tid hos frissan idag och fixade det.. slingor blev det och en trimmning av topparna och min lugg.. ett silvershampoo och en snygg frilla senare så fick man punga ut 1499:- Det är helt sjukt mycket pengar för frisyren.. just därför jag brukar färga hemma..och låta sarah klippa mig men det gick inge vidare i förrgår så var tvungen..hade tid 15.00 kom därifrån 17.00.. så det var en seg dag hos frisören. Men men, nu är ju risken mindre att man ser ut som ett hollo på körkortsbilden jag tar om en vecka!

it's alright..



Här har ni en grym låt.. .

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: fyfan va nice :) det vore underbart att få resa runt sådär, önskar dig lycka till =)

2008-01-04 @ 00:47:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0