hey hoes

Kom just ur duschen, varit o tränat basket. Var rätt skoj ändå men trist att av de åtta vi var o tränade var tre st från vårat lag inkluisive mig. Hoppas att folk blir intresserade nu när vi fått en tränare. Ska försöka ragga nå folk!

Idag annars... skolan en snabb sväng för pedagogiskt ledarskap och mediekunskap, under hela mediekunskaplektionen satt jag väl i princip med hörlurarna i högsta hugg. Så jäkla tråkigt och så jäkla dålig lärare så det finns inte. Samma tonläge hela tiden..

Nu känns det att man kommit tillbaka till de gamla rutinerna, skönt på sitt sätt men. Den här veckan kommer nog gå apfort, imorgon är jag ledig och ska bara på körlektion, sen på kvällen tänkte jag köra spinning och lite gym och sen är det match alla dagar utom fre och söndag. Ska bli sjukt kul!=)

Och kolla här, http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=26827
Gratis bio tackar man väl aldrig nej till? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0