Hey!

Hej!

Hemma igen efter en heldag i skolan faktiskt, har insett att onsdagarna är den enda riktiga skoldagen jag har. Med fem lektioner, inga hål. Knappt tid för lunch. Idag hade vi möte med sofia på kulturens hus. Börjar ju dra ihop sig för konserten nu.. =)


22 Mars, kulturens hus, be there or else!!! Skaburbian collective m.fl!

Ikväll ska jag nog till gymmet med ida, köra bröst o biceps kanske? kanske göra lite slingor kanske?
Så länge höll det, "Jag ska aldrig färga håret hemma igen", men det är för dyrt, för dyrt att gå till frissan varje gång. Med min ekonomi är det det. Och blonda slingor blir densamma överallt=)

Kanske stockholm imorgon då.. fast vet inte ännu. Har inte bestämt mig. Saknar ju Diesel sjukt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0