Imorgon ska de klickas!

Imorgon är det teoriprov och jävlar jag ska klara det!
Är så less på att plugga teori nu så ni förstår inte.
Så efter alla prov så blir det o bränna upp dessa
böcker fort som attan. Fast, man kanske får pengar för dem?
Någon som vet? image29

Idag har jag varit och sladdat på COOP arena parkeringen med pappsen, lite övning inför halkbanan på Torsdag. Det var en upplevelse och jag tror det kommer gå bra på torsdag också. :) Hoppas jag.  Nu är det nära till frihet! haha.

Annars så började skolan idag igen, segt som fan att kliva upp eftersom jag vänt dygnet. I Söndags kom jag väl hem 03.00 och somnade vid 04.00 och så sov jag ju såklart till 13.00 igår. Så det var inte lätt att somna igårkväll och kliva upp halv sju imorse. Men det GICK! Kanske har lite självkontroll iaf?

Idag på bkfen så visade några killar i min klass en sjuk sida, fast vet ännu inte ifall dom drev med oss eller inte.
http://www.peteranswers.com
Man frågar alltså en fråga och han svarar, man måste ha tålamod för i början så funkar det inte alls tydligen.
Vi frågade idag på lektionen iaf vilket klassrum vi var i. Och han svarade K6634, så det var läskigt. Sen frågade vi också vilken färg martinas NAVEL-piercing var, och han sa Bluegreen, och det stämde.  Så njae, jag vet inte, vi stod vi datorn hela tiden och det var ingen annan som satt vi en annan dator och skrev svaren så.. men.. äh jag vet inte. Pröva ni.

Nu ska jag plugga lite mer,
wish me luck!                          





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0