live for the day

Igår var det fotbollsträning sen åkte jag direkt till Ida för sushitime, vi köpte sushi och käkade ett gäng, det var trevligt och gott=) sen blev det o fara o hyra film och köpa ingridienser till ananaspaj, mumma! Filmvalet vart the messenger, nån kort skräckfilm, den var underhållande iaf.

Idag har jag hittills bara pluggat teori och så hann jag med en 6 kms prommis med potäten. Skönt och mycket prat som vanligt.  

Nu till veckan är det match igen, gud vad jag längtar, ska bli roligt att komma igång med dem igen. plus att nu har vi fler matcher än innan jul och ett till plus.. vi ska vara med i kommunfemman med fotbollen. Shit va skoj det ska bli.

image27

Old teaam, happy times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0