Match

Hey!

Har varit en skoldag full med skola faktiskt? Lektioner från 8.15-17.00? Hur ofta sker det?
Det var inte så farligt eftersom tre lektioner är praktiska och 2/3 är massage!

Nu har vi gått igenom de flesta kroppsdelarna, allt förutom fötter kvar... min favoritdel.. usch.

Ikväll är det match, five by side, ska bli sjukt skoj, hoppas jag får trycka in några bollar också!
Vi möter LSK, på gränsen till hatlaget i våran serie, riktiga serie, så nog blir det en rolig match allt!

Igår var jag och prövade Idas spinningpass, det var nog det bästa spinningpasset jag någonsin varit på, svetten rann som aldrig förr och man mår så jäkla bra efteråt! och bra musik och en bra instruktör är ju ett plus ;)

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0