Shiit va trött

Shiit va trött jag är nu, och har match på 1 ½ timme. Inte bra..
Idag har jag varit i skolan för ytterligare en 40 minuters lektion, sen efteråt drog jag och Ida potät på gymmet och körde axlar och rygg. Axlarna svider sjukt mycket nu.

Jag vaknade just av en powernap på 20 minuter och känner mig inte ett dugg pigg, sov dock med en stor kudde så nu mår inte min nacke bra. Jag är en sån som ska ha sån liten kudde som möjligt, klarar inte av att sova med två kuddar på varann... min nacke är inte byggd för det...

Kanske blir sthlm redan på torsdagkväll!  Med tåg dock, men de e ju nattåget så det blir ju o sova! Fast inget är fastslaget ännu. Får väl veta tidigast imorgon om det blir av. Spontant som vanligt..

näe nu ska jag gå o stoppa i motorvärmaren, rapporterar efter matchen, laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0