Tjabba

Helgen har varit fylld av aktiviteter och nu en vanlig söndag sitter man här helt sjukt trött... det här med helger alltså, det är många som blir galna om dom inte hittar på något att göra en fredagskväll, men jag säger bara, FY vad skönt att bara vara hemma och ta det lugnt! Man MÅÅÅSTE inte alltid göra något, nästa helg blir nog minst en sån dag. Gillar inte riktigt det där med happenings heeeela tiden.


I fredags körde jag spinningpass med Ida, hennes första riktiga, hon fick hålla för allmänheten också, jag tyckte det gick skitbra och jag tror resten av medlemmarna tyckte det också!=) Sen var det snabba puckar ut till arcus för att träna fotboll, och det var ingen höjdare att spinna före sin fotbollsträning kan jag säga er! Sen hem och duscha och sen iväg till Ida.. vi hade ingen aning om vad vi skulle göra men till slut körde vi ut till Joels stuga och hälsade på och sen in igen och så hamnade vi upp på cleo, vi fick fribiljetter så det var en myycket billig kväll och nykter förstås. Vi gick väl ut från cleo halv två kanske? Så kul hade vi!

image40

Igår så drog jag till gymmet tidigt för att köra lite gunz (biceps o triceps), och idag är träningsvärken inte nådig.
På kvällen vart det hemmafest hoos spiken och det var helt okej.. bortsett från vissa delar.. haha. Dom som vet dom vet..

Vaknade upp elva imorse och bestämde mig för att inte göra mkt alls idag, men det blir väl säkert att träna ikväll..

Näe nu ska jag se film, "Juno" Den ska tydligen vara riktigt bra! Ni får recension senare!

Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0