Första dagen avklarad

Hallå!

Första dagen avklarad av årets fotbollsskolevecka. Har sexåriga pojkar med en tjej som heter Erica. Det är väl helt okej men dom är i åldern där dom tänkte, jag skiiter i vad du säger, jag tänker inte lyssna på dig. Men nog ska vi få pli på dom.

Annars då. Jo, ska käka snart med mamsen och sen åka till min moster som erbjudit mig och min andra hälft ett servisset, 12 delars. Ska dra o kika och kolla på om det är nått att ha! Det är iaf bra o ha tills vi har fått pli på ekonomin och kan köpa det vi vill. Sen ska jag träna fotboll ikväll. Galet skoj det ska bli fast gruvar mig inför att berätta till tränarna att jag sticker. Men det är bättre läge där nere känns det som.

Match imorgon också. Weho. Det var längesen. Fast kondisen är nog inte på topp sen studenten kan jag ju säga er. :p

Aja. Nuu annat! Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0