Ny start!

Hej!

Nu har jag hållt mig i ca.. va blir det? tre veckor i sthlm!

Har nytt jobb, nytt boende och ja nya möjligheter! Det går jättebra här! Nu är tobbe i Barcelona med jobbet och jag sitter fast här hemma, fast jobbade hela dagen igår och har fullt upp o fixa här, har bland annat målat sovrummet! Håller fortfarande på. :P haha.

Mitt nya jobb iaf, ett glas heter det, en jättefin resturang/krog mitt i centrum i norrtälje. Jag trivs superbra, personalen välkomnade mig och ja, alla är grymt schyssta trots att jag är ny så det är jätttteeeskönt att få nytt umgänge!

När allt har lugnat ner sig och vi är färdiginflyttade är det basketlag som står på nummer ett, sen fotboll! Men vi får ju se, beror mycket på arbetsttiderna och så vad jag hinner med. Arbetsgivaren frågade om jag behövde vara ledig någon dag alls i sommar och jag svarade nej, nu jeflar ska de tjänas pengar!

Näe nu ska jag ta o göra lite nytta. Nu har ni iaf fått en liten inblick i mitt liv igen ni som är intresserade;) Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0