Så jobbigt men ändå inte!

Hej!

Ser ju ut o bli flytt! Heltidsarbete i sthlm eller tillsvidare i luleå? Heltid va?

Jag kommer sakna fotbollen grymt mycket och jag måset prata med Linus och Niklas om det också.. Kommer ju spela klart första halvan iaf. Pratade med Lina om att hon måste börja ta över lite mer på träningarna så det blir lite jämnare övergång.. för att jag är lagkapten och hon vice. Men nu lär ju hon bli lagkapten och någon annan vice.

Men en positiv grej, ska hitta en basketlag därnere, ett som satsar lite. Då kanske man kan komma nån vart med det! Ska försöka hitta ett fotbollslag nu också men det är inte lika viktigt.

Sen att jag får bo med babe är det bästa ju. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0