creds för det!

Hey!

Igår åkte jag och martina till wille där det då var fest. Först när vi kom in kände vi 1/20 del därifrån, och det var wille han själv.. men sen kom det ju lite mer folk. Var en nykter kväll på mig p.g.a matchen idag mot Tärendö. Åkte hem tidigt också.. vid halv elva tror jag redan. Wille var redigt full redan men han skulle väl ut o dansa gissar jag. Hoppas han kom hem säkert  bara:P  Jag och martina gick och suktade hela kvällen och till slut lyckades vi, hahah. dom som förstår förstår!

Nu sitter jag här, klivit upp för tidigt som vanligt och har ingenting att göra... min skjuts kommer om en halvtimme.. och det har börjat snöa så det lär säkert bli en längre bilresa.. usch.. just därför jag hatar att vara i lägsta serien.. sjukt jobbigt att åka på bortamatcher!  Speciellt EFTERÅT när man bara vill hem.

Längtar tillbaka till stockholm och till Toabajs och Diesel. Får väl åka dit snart förhoppningsvis.

Tänkte köpa denna parfym också, min gucci rush har tagit slut och jag tror det är denna som kommer få bli följeslaget! Den luktar så sjukt gott.

 


Band of Horses - The funeral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0